Aflevering en betaling

Waar wil jij je auto geleverd hebben?

Online besteld = gratis thuisbezorgd, van Groningen tot aan Maastricht
Nadat je tijdens de bestelling hebt aangegeven wanneer je de auto geleverd wilt hebben nemen we zo snel mogelijk contact met je op om de afspraak te bevestigen. Waar in Nederland je ook woont en ongeacht welke auto je hebt gekocht, we komen de auto gratis thuis bezorgen. Nadat we de auto (en eventuele inruilauto) samen hebben gecontroleerd gaan we over tot het afronden van de betaling.

Ophalen bij Auto Luykx
Mocht je de auto liever bij ons op komen halen dan ben je natuurlijk van harte welkom, de koffie staat klaar!

Afronden van de Ideal / SmartP GoCredible betaling
Online een auto kopen bij Auto Luykx is transparant, veilig en betrouwbaar. Wanneer je online een auto bij ons koopt wordt het bedrag eerst gestort op een onafhankelijke rekening van GoCredible. GoCredible parkeert het aankoopbedrag veilig totdat je bij aflevering, na controle van de auto, persoonlijk akkoord geeft om de transactie te voltooien. Ga je onverhoopt niet akkoord met de geleverde auto dan stort GoCredible het bedrag binnen één werkdag weer terug op je rekening. Zo ben je altijd zeker van een veilige betaling! Meer weten? Bekijk de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Tenaamstelling, verzekering en vrijwaring

Tenaamstelling
Na acceptatie van de auto en afronding van de betaling gaan we over tot de tenaamstelling. Dit kunnen wij zowel op locatie als in de showroom verzorgen dus hiervoor hoeven we niet naar een kentekenloket. Het tenaamstellingsverslag ontvang je direct per mail en enkele dagen later ontvang je van de RDW de kentekencard.

Verzekering afsluiten
We zorgen ervoor dat je de kentekengegevens op tijd ontvangt zodat je zelf een verzekering af kunt sluiten. We raden je aan om van tevoren de verzekering te regelen zodat je direct kunt gaan rijden!
Tip: via onze unieke autoverzekering kun je de garantie van je auto tot maar liefst 10 jaar verlengen!

Vrijwaren van inruilauto
Ruil je een auto bij ons vergeet dan niet om de kentekencard met beide tenaamstellingscodes bij je te hebben. Mocht het kenteken niet compleet zijn dan kun je op de website van de RDW nieuwe tenaamstellingscodes of een compleet nieuw kentekenbewijs aanvragen. Alleen met een compleet kentekenbewijs kunnen wij je oude auto vrijwaren. Vergeet ook de reservesleutel, instructieboekje en het onderhoudsboekje niet.

Vaste prijs

Vind je auto in ons aanbod scherp geprijsde occasions.

Bekijk voorraad
14 dagen proefrijden

Makkelijk en snel, plan online je werkplaatsafspraak.

Afspraak maken
Advertentie

Een auto kopen spannend? Niet met onze zekerheden!

Bekijk zekerheden

Veelgestelde Vragen

Wat is SmartP?

SmartP is een aankoop doen zonder je zorgen te maken of je wel krijgt waarvoor je betaalt. Met SmartP betaal je als koper bij je bestelling, maar gaat het geld niet meteen naar de verkoper toe. Als de verkoper vervolgens niet levert, of je accepteert de levering niet, dan krijg je vanzelf je geld terug.

Hoe werkt SmartP?

Je betaalt het aankoopbedrag met iDEAL aan GoCredible. GoCredible bewaart jouw geld op de afgeschermde bankrekening van Stichting Derdengelden GoCredible. Er wordt pas uitbetaald aan de verkoper als jij je aankoop bij aflevering accepteert. Gaat de aankoop niet door, dan draaien we de betaling terug en ontvang je jouw geld weer.

Wat zijn de voordelen van betalen met SmartP?

SmartP is er voor de zekerheid. Dat doen we zo:
– Je betaalt eenvoudig met iDEAL
– Je ziet de aankoop eerst voordat de verkoper wordt uitbetaald
– Als je niks krijgt of de levering niet accepteert, dan krijg je vanzelf je geld terug

Wat kost SmartP?

GoCredible rekent de koper geen kosten voor het gebruik van SmartP.

Wat is het verschil tussen SmartP en een iDEAL betaling?

Het verschil met een gewone iDEAL-betaling is dat bij SmartP jouw geld niet direct naar de verkoper gaat, maar pas nadat je het product hebt geaccepteerd. Als er niet geleverd wordt, of je accepteert de levering niet, dan krijg je automatisch je geld terug.

Hoe veilig is mijn geld bij GoCredible?

Je geld wordt bewaard op een afgeschermde derdengeldenrekening. Omdat GoCredible bij De Nederlandsche Bank is geregistreerd als betaaldienstverlener vrijgesteld van toezicht, is het een vereiste dat klantgelden veilig worden gesteld. GoCredible heeft dit geregeld via de Stichting Derdengelden GoCredible. Op deze manier staat je geld altijd veilig apart.

Wanneer betaalt GoCredible de verkoper?

De afspraken wanneer de verkoper uitbetaald wordt, kunnen per verkoper verschillen. Je vindt de afspraken die gelden voor jouw aankoop bij je keuze voor betalen met SmartP. Deze afspraken kun je lezen voordat je betaalt. Na je betaling ontvang je een e-mail waarin de afspraken zijn opgenomen. Ook de afspraken wanneer we je terugbetalen kun je teruglezen

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Als er binnen een afgesproken termijn niet geleverd wordt, krijg je de aankoopsom terug. Wil je bij de levering je aankoop niet accepteren? Teken dan niet voor ontvangst. Als je de levering niet accepteert, dan geeft de verkoper aan ons door dat jij terugbetaald moet worden.

Op welke bankrekening krijg ik mijn geld van GoCredible terug?

GoCredible betaalt je alleen terug op het bankrekeningnummer dat je gebruikt hebt bij de iDEALbetaling. Zo kan er niks fout gaan.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

We boeken je geld terug zodra wij bericht krijgen dat het geld aan jou terugbetaald moet worden. Dit bericht krijgen wij als er niet op tijd is geleverd, jij de aankoop niet accepteert of als de verkoper doorgeeft dat de koop niet doorgaat. Als we dit weten op werkdagen vóór 14 uur, dan staat het geld dezelfde dag alweer op je rekening. Ontvangen wij het bericht later of is het weekend, dan staat je geld de volgende werkdag op je bankrekening.

Wat als ik nog een andere vraag heb over SmartP?

Neem dan contact op via info@gocredible.nl of bel naar 085 – 0601144

HomeAflevering en betaling